Thursday, May 21, 2009

pix to bandung


g bandung dah la 30.04.09 ari tu pix je lmbt ckit byk keje lah konon
kalo gok pix g bandung aku memang tak banyak lah
almak lumlah photographer lah kata kan so pix syg hati ku lah yg banyak
g pun dia sentiasa ada dlm kamera aku ( cinta mati lah kata kan)

baru sampai bandung...... syg aku tgh pening&mabuk

sampai kad hotel HORISON

ada gaya rider tak.......... VROOOOOOOOM

nak melintas memang azab kalo tak tau amik peluang

pilih2!!!! satu 20ribu tuuuuuuuuuuuuu peh!!!!!!!!!!!

kad tengkuban perahu - (syg aku suka pix ni sbb nutral pos)
t kad tengkuban ni syg aku angin sbb org yg nak jual benda tu asik ikut je kemana dia g sik baik dorg tak kene lempang kalo lama g dah selamat kod kene humban kebawah


TIME TO SHOOOOPING!!!!!!!! kawan ni memang tampat syg aku

first blood' rambo
natrabu tmpat mkn PM selau makan bila datang jakarta



pemilihan baju kebaya untuk hari persandingan
kalo ikut kan syg aku bayak baju dia nak beli kad cni, macam biasa lah bila sampai tempat pakaian sayang aku akan bertukar gila sik baik time ni dia sakit kalo tak mau satu bangunan kene borong degan dia

kad manga dua jakarta

kad airport bandung dah nak lik KL kad sana bayak beli baju sama - sehati sejiwa lah katakan
lepas dah tugu lama baru dapat naik flght tunda

sekian saja pengembaraan kalo ikutkan byk g pix tp ni je yg mampu masukan,
syg aku tak puas sbb dia sakit sian dia,














No comments:

Post a Comment