Friday, October 22, 2010

Keriduan

Kerinduan ni semua kerana Dua insan yang amat aku cintai,
ia itu Syarifah Zuriani dan Putri Ayra Nabila
hari ni aku kad KL dua insan tercintai ni adakad perlis sekarang
masa 20 / 10 / 2010 tu merupakan tarikh keramat pertama kalinya aku terpaksa meningalkan dua insan ni,
disebab kan urusan kerja yg harus aku lakukan untuk mencari rezeki
tp peritnya hati ni utk melaluinya setiap masa telinga aku mendengar suara dua insan tercintai ni,
sampaikan apa yg terjadi hari ni
aku balik awal kerumah dengan pemikiran nak bergurau senda bersama anak dan isteri
tp rupanya dorg tiada dirumah, allah saja yg tahu Hati ni perit
dan kerinduan makin betambah bila melihat pix dan video mereka
apa leh wat ni lah suratan yg harus dilalui
hari ni kerinduan dan hati makin tersentuh bila mendengar gurauan isteri tercinta (syarifah zuriani) bersama putri ayra nabila yg teramat disayangi
semua ni kerana hati ni yg amat merindui, menyangi dan segalanya demi
SYARIFAH ZURIANI & PUTRI AYRA NABILA
papa syg sangat mama & ayra,


bwh ni ada wajah insan yg membuat kan hati aku menjadi tak tentuhala
atas sebab sayang yg teramat sangat




ni lah pix yg makin wat diri ni rindu yg teramat sangat LOVE U always SAYANG muahmuah
pisssssss!!!!!

No comments:

Post a Comment