Sunday, October 31, 2010

Hanya ALLAH saja yg tahu.................

Kenapa pekara di atas agak mengerikan ni semua disebabkan hati ku,
hari 01/11/2010 jam 12.45am merupakan hari ke 11 aku terpaksa
berjauhan seketika dengan org yg aku amat sanjungi dan cukup aku sayangi
syarifah zuriani & putri ayra nabila
hati ni amat rasa kesunyian walaupun bermacam-macam pekara yg dtg
ni semua kerana aku ketiadaan mereka disisi,
setiap hari telinga ku kedengaran suara yg sayu
gelak ketawa isteri ku hinggakan aku boleh membayankan
wajahnya tp tu semua tiada dihadapan mata ku,
suara tangisan ayra n wajah senyumnya aku masih lagi jelas kedengaran
dan ketika ini mereka ada di perlis & aku di KL terpaksa berkerja,
apa yg membuatkan hati ni semakin perit rasanya
apabila dua hari aku xdpt mendengar suara syg ku syarifah zuriani & putri ayra nabila
setiap mlm wajah kedua insan ini akan aku lihat di dalam h/p ku
dengan hati berdoa agar mereka berdua sihat,
aku xtah apa yg akan dtg lagi & dugaan yg bagai mana lagi
yg haru aku tempuhi dgn penuh kasih sayang pada syarifah zuriani & putri ayra nabila
cuma aku boleh katakan selagi diriku ini masih bernafas
hanya insan ini saja lah yg aku amat sayangi syarifah zuriani & putri ayra nabila
tiada siapa yg dpt menganti kan tmpt mereka,

cukup lah apa yg berlaku dua hari yg lepas termasuk lah hari ini aku masih lg
tidak dapat mendengar suara insan yg aku amat sayangi
sejak dua hari ni segalanya gelap & tiada apa bagi aku selain
mendengar suara mereka tp sampaikan hari ni aku masih lg
belum dpt mendengarnya segalanya hanya ALLAH sahaja yg mengetahui
setiap gambar & setiap saat video yg aku lihat seluruh tubuh ku
tidak mampu melakukan apa2 hanya lah mampu menahan kerinduan
yg terpaksa dia lalui,

ini lah segala yg aku rasa apa bila dugaan seperti ini berlaku
sekiranya kita meletak diri dengan penuh rasa kasih sayang
apa yg dugaan yg dtg kita akan rasa perit bila terpaksa berjauhan
dengan isteri, anak @ suami segalanya amat menyukarkan

syg, ayg cinta & sayangkan syg n ayra lebih dari segalanya
maafkan ayg dgn apa yg berlaku ketika ini
LOVE U HONEY......syarifah zuriani & putri ayra nabila

No comments:

Post a Comment